Mijn Philips-stoomstrijkijzer produceert geen stoom
Als uw Philips-stoomstrijkijzer ophoudt met stomen, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen.
Er zit geen water in het waterreservoir
Als er geen water in het waterreservoir van uw Philips-stoomstrijkijzer zit, kan uw strijkijzer geen stoom genereren. Vul het waterreservoir bij met water. Hierna zou uw strijkijzer weer moeten werken.
Het strijkijzer is nog niet gereed om stoom te produceren
Wacht in dat geval tot het oranje 'temperatuurindicatielampje' uitgaat; uw strijkijzer is dan klaar is om stoom te produceren.
Opmerking: Voor strijkijzers met OptimalTemp blijft het 'strijkijzer gereed'-lampje branden wanneer het strijkijzer klaar is om stoom te produceren.
De stoomstand staat op "stoom uit"
Als u een Philips-stoomstrijkijzer hebt met een temperatuurregelaar, zorg er dan altijd voor dat de temperatuurregelaar op 2 stippen, 3 stippen of LINEN staat. Uw Philips-strijkijzer produceert geen stoom wanneer de temperatuurregelaar op de positie met 1 stip, op SYNTH of op Calc-Clean staat. Zet uw strijkijzer rechtop en kies de stoomstand met de stoomschuifknop boven op het handvat.
Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
Elk product heeft een uniek modelnummer. Een modelnummer begint meestal met letters, gevolgd door een cijferreeks, bijvoorbeeld GC6440, 37PFL7403D of SA1300.
U kunt op een aantal verschillende manieren uw modelnummer achterhalen:
Kijk op de doos
Kijk in het product
Kijk op het product
Kijk in de handleiding
Dit product is helaas niet gevonden. Controleer of u het juiste modelnummer hebt ingevuld. Het modelnummer bestaat uit letters, gevolgd door cijfers (bijv. HX9903, SP9820). Als het modelnummer geen resultaten oplevert, raden we u aan contact op te nemen met ons Contact Center.
Zoekresultaten voor {words} ({number} producten)
We hebben {number} product(en) gevonden die verkrijgbaar zijn buiten uw land. Lokale promoties zijn mogelijk niet van toepassing.