NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-stoomstrijkijzer produceert geen stoom

    Gepubliceerd op 05 April 2023
    Als uw Philips-stoomstrijkijzer ophoudt met stomen, lees dan het onderstaande advies om dit probleem op te lossen.
    Als er geen water in het waterreservoir van uw Philips-stoomstrijkijzer zit, kan uw strijkijzer geen stoom genereren. Vul het waterreservoir bij met water. Hierna zou uw strijkijzer weer moeten werken.
    Wacht in dat geval tot het oranje 'temperatuurindicatielampje' uitgaat; uw strijkijzer is dan klaar is om stoom te produceren.

    Opmerking: Voor strijkijzers met OptimalTemp blijft het 'strijkijzer gereed'-lampje branden wanneer het strijkijzer klaar is om stoom te produceren.
     
    Temperatuurlampje van het Philips-stoomstrijkijzer
    Als u een Philips-stoomstrijkijzer hebt met een temperatuurregelaar, zorg er dan altijd voor dat de temperatuurregelaar op 2 stippen, 3 stippen of LINEN staat. Uw Philips-strijkijzer produceert geen stoom wanneer de temperatuurregelaar op de positie met 1 stip, op SYNTH of op Calc-Clean staatZet uw strijkijzer rechtop en kies de stoomstand met de stoomschuifknop boven op het handvat.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.
     
    Stoominstellingen van Philips-stoomstrijkijzer
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.