1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Avance Collection Smart blender

    Exclusieve NutriU-app HR3666/00

    Problemen oplossen

    Ik kan mijn Philips-blender niet verbinden met de NutriU-app

    Als u uw Philips-blender niet kunt verbinden met uw NutriU-app, kan dit een aantal oorzaken hebben, met bijbehorende oplossingen.

    Besturingssysteem/smartphone niet compatibel

    Controleer of uw telefoon en besturingssysteem compatibel zijn met de NutriU-app:

    • Apple iPhones (versie 5C of hoger). Als u een iPhone gebruikt, dient iOS 9.0 of hoger geïnstalleerd te zijn.

    • In geval van Android: u moet Android 5.0 of hoger gebruiken.

    Bluetooth is niet ingeschakeld

    Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld op uw smartphone. Ga daarvoor naar Instellingen en schakel Bluetooth in.
    De Philips-blender is uitgeschakeld

    Zorg dat de blender is ingeschakeld en de display actief is. De blender mag niet meer dan 2 meter verwijderd zijn van de smartphone.

    De blender is niet gekoppeld aan de app

    Ga naar de sectie Pair the blender (Koppel de blender) boven aan het scherm van de app, selecteer de blender en koppel deze (zie de afbeeldingen hieronder).

    Als de blender niet wordt vermeld onder Finding your blender (Zoek uw blender), is het mogelijk dat iemand anders verbinding heeft gemaakt met de blender. Trek in dat geval de stekker van de blender uit het stopcontact, wacht tien seconden en zet het apparaat weer aan. Nu moet het logo in de lijst worden weergegeven

    De Philips-blender koppelen met de NutriU-app

    Onjuiste verbinding tussen de blender en de app

    Schakel Bluetooth uit in de instellingen van uw smartphone en start de telefoon opnieuw op
    a. iOS: open telefooninstellingen – Bluetooth – verbreek de verbinding door de schakeloptie om te zetten
    b. Android: open telefooninstellingen – Connections (verbindingen) – verbreek de Bluetooth-verbinding door de schakeloptie om te zetten

    Trek de stekker van de blender uit het stopcontact, wacht tien seconden en zet het apparaat weer aan.

    Als het apparaat nog steeds niet werkt nadat u het bovenstaande hebt gedaan:

    1. Koppel de blender los in de app
    2. Koppel de blender los/verwijder de blender in uw telefooninstellingen
    3. iOS: ga naar Settings (Instellingen) – Bluetooth – tik op het infopictogram naast de blender onder My devices (Mijn apparaten) en tik op Forget This Device (Dit apparaat vergeten).
    4. Android: ga naar Settings (Instellingen) – Connections (verbindingen) – Bluetooth – tik op het instellingenpicrogram naast de blender en tik op Unpair (Ontkoppelen)
    5. Schakel Bluetooth uit in de instellingen van uw smartphone en start de telefoon opnieuw op
    6. iOS: open Settings (Instellingen) – Bluetooth – verbreek de verbinding door de schakeloptie om te zetten
    7. Android: open Settings (Instellingen) – Connections (Verbindingen) – verbreek de Bluetooth-verbinding door de schakeloptie om te zetten
    8. Trek de stekker van de blender uit het stopcontact, wacht tien seconden en zet het apparaat weer aan
    9. Ga verder met de koppelingsprocedure in de app

    Als het apparaat nog steeds niet werkt, verwijder dan de app en installeer deze helemaal opnieuw.

    Als u de blender na alle bovenstaande stappen nog steeds niet kunt koppelen of als er geen blender wordt vermeld onder Finding your blender (Zoek uw blender), wordt uw telefoon niet ondersteund.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HR3666/00 .

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.