Mijn Philips Sonicare-tandenborstel laadt niet op
De originele oplader wordt niet gebruikt
Voor de DiamondClean-serie zijn andere oplaadglazen nodig. Hoewel de opladers er misschien hetzelfde uitzien, zijn ze niet compatibel. Raadpleeg onderstaande tabel om te controleren of u de juiste oplader gebruikt in combinatie met uw Sonicare-tandenborstel.
Naam handvat | DiamondClean | DiamondClean Smart | DiamondClean 9000 |
Code op onderkant handvat | HX93, HX934, HX935, HX936, HX937 | HX992, HX993 | HX991 |
Code op onderkant opladervoet | HX9100 | Type: CBA1001, CBA2001, CBA3001 | Type: CBA5001, CBA4001 |
Tandenborstel is niet volledig opgeladen
Het is normaal dat het knipperende lampje op een bepaald moment tijdens het opladen uit gaat.
Opmerking: DailyClean 1100-modellen HX34.. hebben geen batterijlampje. Deze tandenborstels piepen twee keer wanneer ze op de oplader worden geplaatst om aan te geven dat ze worden opgeladen.
Stopcontact werkt niet
Interferenties
De tandenborstel is niet goed in het oplaadglas of op de oplaadpad geplaatst
Voor tandenborstels die compatibel zijn met de Sonicare-app
Volg deze stappen om te controleren of de nieuwste firmware op uw tandenborstelhandvat is geïnstalleerd:
Update (of download) de nieuwste versie van de Philips Sonicare-app via de App Store of Google Play.
Open de Philips Sonicare-app
Tik linksboven op het menupictogram
Ga naar [Mijn producten] (My Products)
Selecteer uw tandenborstel
Selecteer [Handvatupdate] (Handle update) om te kijken of er updates beschikbaar zijn
Als er updates beschikbaar zijn, updatet u de firmware van uw handvat op basis van de instructies in de Philips Sonicare-app.
Als geen van deze tips het probleem heeft opgelost, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.