1
Producten

Somneo Sleep & Wake-up Light

Gesimuleerde zonsop- en zonsondergang, Gepersonaliseerd licht en geluid, Tracking in app HF3671/01

Problemen oplossen

Ik kan de Philips Wake-Up Light niet verbinden met de Wi-Fi

Als u problemen ondervindt bij het aansluiten van uw Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light op uw Wi-Fi-thuisnetwerk, lees dan hier de mogelijke oorzaken daarvan en hoe u dit eenvoudig zelf kunt oplossen.

Het Wi-Fi-wachtwoord is onjuist

Als het pictogram voor de toegangspuntmodus op uw Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light knippert, is uw Wi-Fi-wachtwoord mogelijk niet juist. Voer uw Wi-Fi-wachtwoord opnieuw in en kijk of de verbinding met uw wake-uplamp nu wel tot stand wordt gebracht.

De Wi-Fi-router is niet compatibel met de Philips Sleep & Wake-up Light

Om uw Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light te installeren, hebt u een Wi-Fi-router met een bandbreedte van 2,4 GHz nodig. De lamp kan geen verbinding maken met een 5 GHz-netwerk.

Wij raden u aan om het 5 GHz-netwerk tijdelijk uit te schakelen om uw Wake-Up Light te verbinden met een 2,4 GHz-netwerk. Wanneer de installatie is voltooid, kunt u een grotere bandbreedte gebruiken, bijv. 5 GHz.

Uw Philips Somneo Sleep & Wake-up Light bevindt zich buiten het bereik

Probeer uw Wake-Up Light en telefoon dichter bij uw Wi-Fi-router te plaatsen en de verbinding opnieuw tot stand te brengen.

Opmerking: De SleepMapper-app en de Philips Somneo Sleep & Wake-Up Light kunnen alleen met elkaar communiceren als ze zijn aangesloten op hetzelfde Wi-Fi-netwerk. Als uw telefoon is verbonden met een 4G-netwerk, kunt u deze niet synchroniseren met uw Wake-Up Light.

Als u bovenstaand advies hebt geprobeerd maar uw Wake-Up Light nog steeds niet kunt verbinden met een Wi-Fi-netwerk, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HF3671/01 , HF3672/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.