0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe koppel ik mijn telefoon met de Philips SmartSleep Sleep & Wake-up Light?

    Gepubliceerd op 2021-12-15
    Volg de eenvoudige instructies hieronder als u wilt weten hoe u uw telefoon verbindt met uw Wake-up Light.

    Uw Wake-up Light koppelen aan uw telefoon

    Volg de onderstaande stappen om uw Wake-up Light voor de eerste keer met uw telefoon te verbinden: 

    1.    Download de Philips SleepMapper-app van [Google Play] of de [App Store] op uw smartphone. Deze app is compatibel met Android 7 en hoger en iOS 12.0 en hoger. Als u de app niet kunt vinden in uw telefoon, betekent dit dat de Android- of iOS-versie die u gebruikt, niet wordt ondersteund door deze toepassing, of dat de app niet beschikbaar is in uw land. De app is ook nog niet beschikbaar voor Windows-telefoons. Hij is niet ontwikkeld of getest voor gebruik op tablets.
    2.    Schakel uw Sleep & Wake-up Light in. Nu ziet u een installatiewizard op de lamp.
    3.    Selecteer de taal voor de display van uw lamp.
    4.    Open nu de Philips SleepMapper-app op uw telefoon en volg de instructies in de app om deze te verbinden met uw Wake-up Light.

    U hoeft de bovenstaande stappen alleen uit te voeren wanneer u uw Wake-up Light voor het eerst verbindt met uw Wi-Fi-thuisnetwerk. De installatie duur ongeveer vijf tot tien minuten.

    Volg onderstaande stappen als u uw Wake-up Light al zonder internetverbinding gebruikt en deze nu wilt koppelen met de Philips SleepMapper-app.

    1.    Open uw instellingenmenu en houd het Wi-Fi-pictogram op uw Wake-up Light 8 seconden lang ingedrukt. U ziet nu een pictogram voor de toegangspuntmodus (afbeelding 1) op uw apparaat .
    2.    Open de Philips SleepMapper-app op uw smartphone en volg de instructies om deze aan te sluiten op uw Wake-up Light. 

    Opmerking: Deze instructies moeten ook worden gevolgd als u uw Wi-Fi-thuisnetwerk of het wachtwoord wijzigt.
    Opmerking: Uw Wake-up Light kan alleen worden verbonden met Wi-Fi. Andere connectiviteitsopties zoals Bluetooth zijn niet mogelijk.  
     
    Philips-toegangspunt

    Uw Wake-up Light koppelen met een nieuwe telefoon

    Als uw Wake-up Light al is aangesloten op de SleepMapper-app en u een nieuwe telefoon hebt, volg dan onderstaande stappen om deze op elkaar aan te sluiten.

    1.    Verwijder de Wake-up Light op uw oude telefoon door naar het tabblad Meer in de app te gaan en op Apparaat vergeten te klikken. 
    2.    Installeer de app op uw nieuwe smartphone.
    3.    Volg de instructies in de app om de installatie te voltooien.

    Opmerking: U moet uw Wake-up Light opnieuw instellen als u uw oude telefoon niet meer hebt.  U kunt de standaardinstellingen van uw Wake-up Light herstellen door een pin in de achterkant van het apparaat te steken door op de resetknop te drukken. Volg de instructies 2 en 3 hierboven om de installatie te voltooien.   

    Kan ik meerdere Wake-up Lights koppelen met mijn telefoon?

    U kunt maar één Wake-up Light met één telefoon koppelen. Als u meerdere lampen in huis hebt, kunt u ze met verschillende telefoons koppelen.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HF3671/01 , HF3672/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.