NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn SENSEOⓇ Viva Café maakt verschillende geluiden

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw SENSEOⓇ Viva Café-koffiezetapparaat verschillende geluiden en lawaai maakt, zoals het geluid in de onderstaande video, kunt u de stappen hieronder volgen om dit probleem zelf op te lossen.

    Opmerking: Speel de video hieronder af om te luisteren naar de koffiezetgeluiden.

    Play Pause

    Uw SENSEOⓇ Viva Café-apparaat heeft een Duo Select-functie. Met Duo Select kunt u schakelen tussen de klassieke smaak van koffie (lage zetinterval) en een sterkere koffie (hoge zetinterval).

    Het verschil tussen de intervallen is de reden waarom uw SENSEOⓇ Viva Café-apparaat andere geluiden maakt dan normaal. Hieronder vindt u een gedetailleerdere beschrijving van de twee geluiden:

    1. Schakel naar links voor het normale, klassieke geluid voor zachte SENSEO® koffie.
    2. Schakel naar rechts voor vollere SENSEO® koffie. Hierbij worden verschillende waterdrukken gebruikt, waardoor de koffiemachine een ander geluid maakt.

    Als dit het probleem niet oplost of als u nog steeds een ander geluid of lawaai hoort, kunt u contact met ons opnemen voor meer informatie.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.