NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-blender werkt niet en ik zie een rood pictogram

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als u een rood foutpictogram ziet (zie onderstaande afbeelding) op uw Philips-vacuümblender en het apparaat niet meer werkt, kunt u hieronder lezen wat u moet doen om dit probleem op te lossen.

    Als er lucht (zoals luchtbellen of schuim) bij de ingrediënten zit die u wilt verwerken in uw Philips-blender, start het vacuümproces niet. De blender is ontworpen om te voorkomen dat er lucht in het vacuümsysteem wordt gezogen en dat dit daardoor beschadigd raakt.

    Let op: schuim verschijnt meestal als gevolg van het mengen vlak voor het starten van het vacuümproces.

    U kunt dit probleem oplossen door te wachten tot het schuim is opgelost en de blender dan uit en weer in te schakelen (draai de knop naar de UIT-positie en weer naar de AAN-positie).

    U kunt dit voorkomen door pas na het vacuümproces te beginnen met mengen. Doet u dit niet, wacht dan tot de lucht/het schuim is opgelost voordat u het vacuümproces start.

    Rood foutpictogram – Philips-vacuümblender
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.