NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartClean-systeem stroomt over

    Gepubliceerd op 20 maart 2023
    Als het SmartClean-systeem water lekt of er water overstroomt, kunnen de onderstaande tips voor het oplossen van problemen u helpen een oplossing te vinden.

    Wij raden u aan de stappen in de onderstaande volgorde uit te voeren. Controleer tussen de stappen door of het probleem is opgelost voordat u verdergaat met de volgende.
    Spoel uw Philips-scheerapparaat altijd schoon voordat u het in het SmartClean-systeem plaatst. Schud het overtollige water van het scheerapparaat af nadat u het hebt schoongemaakt. Als u dit niet doet, kan het overtollige water zich ophopen, waardoor de SmartClean-cassette gaat overstromen.
    Het kan zijn dat de reinigingsvloeistof in de SmartClean-cassette in het apparaat is gelekt. 

    Dit kan gebeuren als het apparaat wordt gekanteld terwijl er nog een cassette in zit. U moet eerst de cassette verwijderen als u uw SmartClean-station moet kantelen om het te verplaatsen of om de oplader in het stopcontact te steken.
     
    Als geen van deze tips helpt, is het SmartClean-systeem mogelijk vanbinnen beschadigd. Wij raden u aan een reparatie of vervanging aan te vragen.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.