NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Bluetooth-luidspreker laadt niet op.

    Gepubliceerd op 2017-12-01

    Afhankelijk van de status van de luidspreker brandt de LED-indicator mogelijk niet wanneer de luidspreker wordt opgeladen. Dat kan de indruk geven dat de luidspreker niet wordt opgeladen.

    • als de luidspreker is uitgeschakeld, knippert er een LED-lampje om aan te geven dat het apparaat wordt opgeladen.
    • als de luidspreker is ingeschakeld, piept de luidspreker éénmaal, maar brandt er geen LED-lampje ter indicatie.
    • Als de accu van de luidspreker helemaal leeg is, kan het enkele uren duren voordat de luidspreker een indicatie geeft dat het apparaat wordt opgeladen.
    • Om handmatig het batterijniveau controleren, drukt u kort op de aan-uitknop. Het maakt niet uit of het apparaat is ingeschakeld of niet.
    • Een adapter van 5 V en 0,5 A wordt aangeraden voor het opladen van de luidspreker.
    • Bij het aansluiten van de meegeleverde USB-kabel op een voedingsadapter:
      Houd er rekening mee dat de USB-stekker twee kanten heeft. Eén kant heeft metalen pinnen en de andere kant niet. Als u de USB-stekker in de aansluiting van de voedingsadapter steekt, dient u ervoor te zorgen dat de metalen pinnen op de stekker aan dezelfde kant zitten als die van de aansluiting. Als de USB-stekker niet juist is aangesloten, wordt de luidspreker niet opgeladen.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.