1
Producten

Series 1000i Luchtzuiveraar

Vermindert allergenen, gassen, luchtjes, Vangt 99, 97 % van de deeltjes, App verbonden, Ideaal voor kleine tot middelgrote ruimten AC1214/10

Problemen oplossen

De luchtstroom van mijn Philips-luchtzuiveraar is zwak, en het lampje is niet blauw

Als u merkt dat de luchtstroom van uw Philips-luchtzuiveraar zwak is en het luchtkwaliteitslampje niet blauw wordt, ziet u hier wat u kunt doen om het probleem op te lossen.

Opmerking: Alle getoonde afbeeldingen hieronder zijn enkel algemene weergaves, er kunnen enkele verschillen zijn tussen bepaalde apparaten.

Verpakkingsmaterialen zijn niet volledig verwijderd

Als er verpakking om de filters zit, merkt u mogelijk een zwakke luchtstroom en wordt het luchtkwaliteitslampje niet blauw.

Om dit op te lossen moet u al het verpakkingsmateriaal van de filters verwijderen zoals in de volgende afbeelding te zien is:

Verpakkingsmateriaal in Philips-luchtzuiveraars

Het voorfilter is vuil

Een vuil voorfilter (C in de onderstaande afbeelding) kan de luchtstroom van uw Philips-luchtzuiveraar ook verzwakken.

Maak het voorfilter schoon door deze onder de kraan te wassen en te laten drogen (het filter moet worden volledig droog zijn voordat u het terugplaatst in de luchtzuiveraar).

De filters zijn vuil

Vuile filters (gemarkeerd als A en B in de afbeelding, maar sommige luchtzuiveraars hebben alleen filter A) kunnen zorgen voor een zwakke luchtstroom.

Deze filters moeten eenmaal per jaar worden vervangen, of zo vaak als aanbevolen voor het model van uw specifieke luchtzuiveraar, en mogen niet worden gewassen.

Filters in Philips-luchtzuiveraars

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AC1214/10 , AC5659/10 , AC3829/10 , AC2889/10 , AC3259/10 , AC2887/10 , AC2882/10 , AC3256/10 , AC3256/30 , AC4012/10 , AC4072/11 , AC4080/10 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.