NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De luchtstroom van mijn Philips-luchtzuiveraar is zwak, en het lampje is niet blauw

    Gepubliceerd op 04 April 2023

    Als u merkt dat de luchtstroom van uw Philips-luchtzuiveraar zwak is en het luchtkwaliteitslampje niet blauw wordt, ziet u hier wat u kunt doen om het probleem op te lossen.

    Opmerking: Alle getoonde afbeeldingen hieronder zijn enkel algemene weergaves, er kunnen enkele verschillen zijn tussen bepaalde apparaten.

    Als er verpakking om de filters zit, merkt u mogelijk een zwakke luchtstroom en wordt het luchtkwaliteitslampje niet blauw.

    Om dit op te lossen moet u al het verpakkingsmateriaal van de filters verwijderen zoals in de volgende afbeelding te zien is:

    Verpakkingsmateriaal in Philips-luchtzuiveraars

    Een vuil voorfilter (C in de onderstaande afbeelding) kan de luchtstroom van uw Philips-luchtzuiveraar ook verzwakken.

    Maak het voorfilter schoon door deze onder de kraan te wassen en te laten drogen (het filter moet worden volledig droog zijn voordat u het terugplaatst in de luchtzuiveraar).

    Vuile filters (gemarkeerd als A en B in de afbeelding, maar sommige luchtzuiveraars hebben alleen filter A) kunnen zorgen voor een zwakke luchtstroom.

    Deze filters moeten eenmaal per jaar worden vervangen, of zo vaak als aanbevolen voor het model van uw specifieke luchtzuiveraar, en mogen niet worden gewassen.

    Filters in Philips-luchtzuiveraars
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.