0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom vraagt mijn Philips Sonicare-app om toestemming?

    Gepubliceerd op 2019-11-17

    De Philips Sonicare-app vraagt u om toegang tot functies van uw mobiele apparaat, zoals toegang tot uw locatiegegevens of lijst met contactpersonen. Ontdek waarom.

    Toestemming vereist door de Philips Sonicare-app voor

    De Philips Sonicare-app kan u vragen om toegang tot:

    • Locatieservices
    • Identiteit
    • Agenda
    • Contactpersonen
    • Telefoonfuncties
    • Microfoon

    Locatieservices

    Met toegang tot locatieservices geeft u de Philips Sonicare-app automatisch toestemming voor het ontvangen van uw poetsgegevens. Toegang tot locatieservices is niet vereist voor het gebruik van de Philips Sonicare-app. Uw locatiegegevens worden echter wel gebruikt om een winkel bij u in de buurt te vinden of u door te verwijzen naar de contactgegevens van de klantenservice voor uw land.

    Identiteit

    Met deze functie kunt u uw Google+- of Facebook-account gebruiken voor eenvoudige toegang.

    Kalender

    Door toestemming te geven kunt u in uw agenda een een afspraak aanmaken bij uw tandarts of mondhygiënist. Dit wordt als vertrouwelijke informatie beschouwd en alleen gebruikt voor het maken van afspraken.

    Contactpersonen

    Met Contactpersonen hebt u de optie om voortgangsrapporten met uw poetsgegevens te delen met uw tandarts of mondhygiënist (via de functie Contactpersonen). Dit wordt als vertrouwelijke informatie beschouwd en alleen gebruikt om contact op te nemen met uw tandarts of mondhygiënist.

    Telefoonfuncties

    De app moet toegang hebben tot uw telefoon om rechtstreeks Philips Consumer Care te bellen.

    Microfoon

    Er is toegang tot microfoongebruik vereist om audio af te spelen via de app. Als u toegang hebt tot een microfoon, kunt u ook gebruikmaken van virtuele assistenten (zoals Siri of Google Assistant) om de app te openen. De Philips Sonicare-app zal nooit opnamen maken met de microfoon.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HX9691/02 , HX9641/01 , HX9681/01 , HX6311/12 , HX9903/13 , HX9954/53 , HX9924/13 , HX9192/01 , HX9924/23 , HX9924/03 , HX9944/03 , HX9984/17 , HX9984/07 , HX6311/K3 , HX6321/03 , HX6392/02 , HX6324/10 , HX6361/02 , HX6341/07 , HX6322/04 , HX6382/07 , HX6311/07 , HX6381/07 , HX6381/19 , HX6311/02 , HX6381/02 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.