Consumenten
Producten

Robotstofzuiger

GRATIS slimme app, 3-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd, Onzichtbare muur FC8832/01

Problemen oplossen

De router maakt geen verbinding met mijn Philips SmartPro-robot

Als u een Allied Telesis AT-WR2304n-router hebt, kunt u in sommige gevallen mogelijk geen verbinding maken met de Philips SmartPro Connected-robot wanneer u zich buitenshuis bevindt of als u niet verbonden bent met uw lokale Wi-Fi-netwerk. U vindt hier mogelijke oplossingen

De routerinstellingen zijn niet goed aangepast waardoor verbinding met de robot niet lukt

U kunt dit probleem oplossen door de instellingen van de Allied Telesis-router te wijzigen, zoals beschreven in de volgende stappen:

  1. Open het netwerkconfiguratiepaneel van de router
    Raadpleeg de gebruikershandleiding van uw Allied Telesis AT=WR2304n voor informatie over toegang tot het netwerkconfiguratiepaneel.

  2. Open vanuit het netwerkconfiguratiescherm het menu voor geavanceerde instellingen.

  3. Zorg ervoor dat in het tabblad ALG het IPSEC-protocol is ingeschakeld.

  4. Zorg voor dat in het tabblad UPnP UPnP is ingeschakeld.

Als u deze instellingen hebt aangepast, is er verbinding mogelijk met de SmartPro Connected-robot wanneer u zich buitenshuis bevindt of als u niet verbonden bent met uw lokale Wi-Fi-netwerk.
U kunt de robot binnenshuis gebruiken (wanneer u via uw smartphone verbinding maakt met uw lokale Wi-Fi-netwerk), zelfs nadat u deze instellingen hebt gewijzigd.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8832/01 .

Problemen oplossen

Ontvangst/connectiviteit(1)

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.