NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De router maakt geen verbinding met mijn Philips SmartPro-robot

    Gepubliceerd op 2021-06-20

    Als u een Allied Telesis AT-WR2304n-router hebt, kunt u in sommige gevallen mogelijk geen verbinding maken met de Philips SmartPro Connected-robot wanneer u zich buitenshuis bevindt of als u niet verbonden bent met uw lokale Wi-Fi-netwerk. U vindt hier mogelijke oplossingen

    U kunt dit probleem oplossen door de instellingen van de Allied Telesis-router te wijzigen, zoals beschreven in de volgende stappen:

    1. Open het netwerkconfiguratiepaneel van de router
      Raadpleeg de gebruikershandleiding van uw Allied Telesis AT=WR2304n voor informatie over toegang tot het netwerkconfiguratiepaneel.

    2. Open vanuit het netwerkconfiguratiescherm het menu voor geavanceerde instellingen.

    3. Zorg ervoor dat in het tabblad ALG het IPSEC-protocol is ingeschakeld.

    4. Zorg voor dat in het tabblad UPnP UPnP is ingeschakeld.

    Als u deze instellingen hebt aangepast, is er verbinding mogelijk met de SmartPro Connected-robot wanneer u zich buitenshuis bevindt of als u niet verbonden bent met uw lokale Wi-Fi-netwerk.
    U kunt de robot binnenshuis gebruiken (wanneer u via uw smartphone verbinding maakt met uw lokale Wi-Fi-netwerk), zelfs nadat u deze instellingen hebt gewijzigd.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.