1
Producten

NIEUW

Shaver series 7000 Elektrisch scheerapparaat voor nat en droog scheren

SkinGlide-ringen, GentlePrecision-mesjes, BeardAdapt-sensor, Persoonlijk scheerplan S7930/16

Problemen oplossen

Ik kan mijn telefoon niet koppelen aan mijn Philips-scheerapparaat S7000

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw telefoon niet kunt koppelen aan uw Philips-scheerapparaat S7000. Hieronder staan de meest voorkomende oorzaken en oplossingen.

Telefoon bevindt zich te ver van scheerapparaat vandaan

Uw telefoon moet in de buurt zijn van uw S7000-scheerapparaat om ze aan elkaar te kunnen koppelen. Zorg ervoor dat uw telefoon zich niet meer dan 3 meter van het scheerapparaat bevindt.

Onjuiste Bluetooth-versie gebruikt

Het Philips-scheerapparaat S7000 gebruikt Bluetooth versie 4.1 of hoger.

Als u de juiste Bluetooth-versie hebt, kunt u proberen Bluetooth aan en uit te zetten via de instellingen van uw telefoon. Probeer uw telefoon vervolgens nog eens te koppelen aan het scheerapparaat.

Er is een update van het besturingssysteem nodig

Als het besturingssysteem van uw telefoon wordt bijgewerkt, kan dit soms leiden tot verbindingsproblemen. Dit probleem kunt u proberen op te lossen door de verbinding tussen het scheerapparaat en de app te herstellen. Dit kunt u doen door de onderstaande stappen te volgen:

  1. Het scheerapparaat ontkoppelen: Houd de aan-uitknop op uw scheerapparaat 10 seconden ingedrukt om deze te ontkoppelen van de app. Het meldingssymbool op het scheerapparaat begint dan langzaam te knipperen.

  2. De telefoon ontkoppelen: Ga naar 'Instellingen' op uw telefoon en selecteer Bluetooth. Selecteer vervolgens scheerapparaat S79XX en druk op 'vergeten' (forget) of 'ontkoppelen' (un-pair).

U kunt nu uw scheerapparaat weer koppelen aan uw telefoon. Het kan ongeveer twee minuten voordat de verbinding tot stand komt.

Opmerking: Deze instructies kunnen verschillen per smartphone. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing van uw telefoon voor meer informatie.

U gebruikt een andere telefoon

U kunt problemen met het koppelen ervaren als u een andere telefoon in gebruik neemt of als uw scheerapparaat eerder was gekoppeld aan een andere telefoon.

In dat geval kunt u uw telefoon en scheerapparaat ontkoppelen en weer opnieuw koppelen aan de hand van de bovenstaande stappen.

Als u de bovenstaande adviezen hebt geprobeerd, maar het probleem nog steeds niet is opgelost, neemt u contact met ons op voor verdere ondersteuning.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: S7930/16 , S7970/26 , S7960/17 , S7940/16 , S7921/51 . meer minder

Problemen oplossen
Lekken(1)
Voeding/opladen/levensduur batterij(1)
Apparaat(1)

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.