Mijn Philips-koffiezetapparaat werkt niet/gaat niet aan
Als uw Philips-koffiezetapparaat niet werkt of niet aan gaat, bekijkt u onderstaande oplossingen.
Controleer het stopcontact
Zorg dat de stekker van uw koffiezetapparaat goed in een werkend stopcontact zit. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander stopcontact.
Zet de schakelaar aan
Bij sommige Philips-koffiezetapparaten zit er een schakelaar aan de achterkant van het apparaat. Zorg dat de schakelaar is ingeschakeld voordat u op de startknop drukt.
Elk product heeft een uniek modelnummer. Een modelnummer begint meestal met letters, gevolgd door een cijferreeks, bijvoorbeeld GC6440, 37PFL7403D of SA1300.
U kunt op een aantal verschillende manieren uw modelnummer achterhalen:
Kijk op de doos
Kijk in het product
Kijk op het product
Kijk in de handleiding
Dit product is helaas niet gevonden. Controleer of u het juiste modelnummer hebt ingevuld. Het modelnummer bestaat uit letters, gevolgd door cijfers (bijv. HX9903, SP9820). Als het modelnummer geen resultaten oplevert, raden we u aan contact op te nemen met ons Contact Center.
Zoekresultaten voor {words} ({number} producten)
We hebben {number} product(en) gevonden die verkrijgbaar zijn buiten uw land. Lokale promoties zijn mogelijk niet van toepassing.