Consumenten
Producten

Café Gaia Koffiezetapparaat

Met thermische kan, Zwart HD7544/20

Problemen oplossen

Mijn Philips-koffiezetapparaat werkt niet/gaat niet aan

Werkt uw Philips-koffiezetapparaat niet of kunt u het niet inschakelen? Probeer het probleem zelf op te lossen met deze tips.

Oorzaak

Zorg ervoor dat de schakelaar op de achterzijde van de machine staat in de stand ON (Aan).

Het Philips-koffiezetapparaat is voorzien van twee schakelaars.

  1. De hoofdschakelaar kunt u vinden op de achterkant van het apparaat. Met deze schakelaar kunt u het apparaat in- of uitschakelen.
  2. De startknop kunt u vinden op de voorzijde. Met deze schakelaar kunt u koffie zetten.

Opmerking: De startknop wordt automatisch uitgeschakeld zodra het koffiezetten is voltooid en al het water is gebruikt. Het is niet mogelijk de startknop uit te schakelen.

Aan-uitschakelaar Cafe Gaia

Oplossing

Controleer of de hoofdschakelaar (1) aan de achterkant van uw Philips-koffiezetapparaat is ingeschakeld. Schakel deze in om het apparaat te gebruiken.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD7544/20 , HD7547/80 , HD7546/00 , HD7546/25 , HD7544/56 , HD7544/55 , HD7546/20 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.