NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-koffiezetapparaat werkt niet/gaat niet aan

    Gepubliceerd op 21 July 2023
    Als uw Philips-koffiezetapparaat niet werkt of niet aan gaat, bekijkt u onderstaande oplossingen. 
    Zorg dat de stekker van uw koffiezetapparaat goed in een werkend stopcontact zit. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander stopcontact. 

     
    Bij sommige Philips-koffiezetapparaten zit er een schakelaar aan de achterkant van het apparaat. Zorg dat de schakelaar is ingeschakeld voordat u op de startknop drukt. 
     
    Het Philips-koffiezetapparaat inschakelen
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.