Consumenten
Producten
SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

SENSEO® SARISTA Bean-funnel koffiezetapparaat

Gemaakt voor SENSEO® bean-funnel, Pearl White HD8010/10

Problemen oplossen

De indicatielampjes van mijn SENSEO® SARISTA knipperen

Wanneer alle indicatielampjes van jouw SENSEO® SARISTA blijven knipperen, reset dan jouw SENSEO® SARISTA. Volg onderstaande stappen.

Play Pause
You need Flash to see video.
Click here to download it.

Reset de SENSEO® SARISTA

  1. Schakel het apparaat uit en haal de stekker uit het stopcontact.
  2. Verwijder de bean unit, beanfunnel, water reservoir en de koffiedikbak van de SENSEO® SARISTA.
  3. Maak de onderdelen schoon waar nodig.
  4. Plaats alle onderdelen weer terug.
  5. Steek de stekker weer terug in het stopcontact en schakel het apparaat in.

Herhaal deze stappen totdat alle lichten uit gaan (2 tot 3 keer)

*Belangrijk: als alleen de CALC CLEAN lampjes branden, helpt het resetten van de SENSEO® SARISTA niet. Voer het ontkalkingsproces op de juiste manier uit om de CALC CLEAN lampjes te doven.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: HD8010/10 , HD8030/60 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.