NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-stoomgenerator ging uit/werkte niet meer

    Gepubliceerd op 2019-01-23

    Als uw stoomgenerator niet meer werkt of uit zichzelf is uitgeschakeld, ziet u hier wat u kunt doen om het probleem op te lossen.

    Dit is alleen van toepassing als de stoomgenerator een automatische uitschakelingsfunctie heeft.

    De automatische uitschakelfunctie wordt automatisch geactiveerd wanneer de stoomgenerator langer dan 10 minuten niet is gebruikt.

    Druk op de aan-uitknop om het apparaat weer in te schakelen.

    Mogelijk is de elektronica beschadigd geraakt tijdens gebruik.

    In dit geval raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.