Als je Philips/Saeco-espressomachine niet meer aan gaat, vind je hieronder de oorzaken en mogelijkheden voor het zelf oplossen van dit probleem.
De hoofdschakelaar aan de achterkant staat niet op AAN
De meeste Philips/Saeco-espressomachines hebben een schakelaar die je AAN en UIT kunt zetten. Deze bevindt zich aan de achterkant van het apparaat. Zorg ervoor dat deze schakelaar op AAN staat als je het apparaat wil gebruiken.
Het netsnoer is niet goed aangesloten
Controleer of het netsnoer goed in het apparaat en in een werkend stopcontact is gestoken. Als het nog steeds niet werkt, probeer dan een ander stopcontact.
Als je nog steeds problemen ondervindt met je espressomachine, neem dan contact met ons op voor verdere hulp.
Elk product heeft een uniek modelnummer. Een modelnummer begint meestal met letters, gevolgd door een cijferreeks, bijvoorbeeld GC6440, 37PFL7403D of SA1300.
U kunt op een aantal verschillende manieren uw modelnummer achterhalen:
Kijk op de doos
Kijk in het product
Kijk op het product
Kijk in de handleiding
Dit product is helaas niet gevonden. Controleer of u het juiste modelnummer hebt ingevuld. Het modelnummer bestaat uit letters, gevolgd door cijfers (bijv. HX9903, SP9820). Als het modelnummer geen resultaten oplevert, raden we u aan contact op te nemen met ons Contact Center.
Zoekresultaten voor {words} ({number} producten)
We hebben {number} product(en) gevonden die verkrijgbaar zijn buiten uw land. Lokale promoties zijn mogelijk niet van toepassing.