0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Waarom is de YouTube app niet langer functioneel?

    Gepubliceerd op 2019-03-18

    Situatie
    De YouTube-app sluit willekeurig of loopt vast.

    Antwoord

    De YouTube-app is onjuist geïnstalleerd of moet worden bijgewerkt naar een nieuwere versie van de app.
    Sinds Google de API V2 in april 2015 heeft afgekeurd, wordt de oude vooraf geïnstalleerde YouTube-app niet meer ondersteund.
    YouTube heeft momenteel twee apps beschikbaar voor Android TV's. De 'YouTube for Google TV' (voor Android TV's uit 2014) en de 'YouTube for Android TV' (voor Android TV’s uit 2015).

    Om YouTube te blijven gebruiken via de televisie moet de nieuwe YouTube-app via de Google Play Store als volgt worden geïnstalleerd:

    1. Verwijder de niet-compatibele app.

    Als de app 'YouTube for Google TV' al is geïnstalleerd, verwijdert u de app van de televisie.
    De geïnstalleerde app is te vinden via de Google Play Store:
    ● Selecteer de knop aan de linkerkant van het zoekvak in Google Play en druk op 'OK' op de afstandsbediening om het Google Play-menu te openenafstandsbediening om het menu Google Play te openen
    ● Kies de optie 'Mijn apps' om de lijst met geïnstalleerde apps te bekijken
    ● Kies de momenteel geïnstalleerde YouTube-app in de lijst
    ● Selecteer de optie Verwijderen en druk op 'OK' op de afstandsbediening

    2. Werk de vooraf geïnstalleerde app bij

    Vervolgens kan de Google TV-app als volgt worden geïnstalleerd:
    ● Open de Google Play Store op de televisie
    ● Zoek naar de app 'YouTube for Android TV'

    Opmerking : Als de vooraf geïnstalleerde YouTube-app is uitgeschakeld, moet de app eerst opnieuw worden ingeschakeld. Dit doet u als volgt: kies de groene knop Inschakelen en druk op 'OK' op de afstandsbediening. Ga daarna verder met de onderstaande stappen.

    ● Selecteer de witte knop Bijwerken en wacht tot de app is bijgewerkt

    ● Als de update is gelukt, wordt het eerdere vooraf geïnstalleerde pictogram ewijzigd in het nieuwe pictogram

    3. Voer een harde reset uit.

    • Schakel de televisie uit
    • Haal de stekker van het netsnoer van de televisie uit het stopcontact
    • Wacht één minuut (nadat het LED-lampje is uitgeschakeld) voordat de stekker weer in het stopcontact wordt gestoken
    • Schakel de televisie weer in

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFK6500/12 , 32PFK5500/12 , 55PFK5500/12 , 48PFK5500/12 , 40PFK5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 40PUK6400/12 , 50PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 40PFK6540/12 , 65PFT6520/12 , 65PFK6520/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFK6580/12 , 55PFK6560/12 , 55PFK6550/12 , 55PFK6540/12 , 50PFK6580/12 , 50PFK6560/12 , 50PFK6550/12 , 50PFK6540/12 , 49PUS7170/12 , 49PUK7150/12 , 49PUK7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUK7100/12 , 40PFK6580/12 , 40PFK6560/12 , 40PFK6550/12 , 40PFH6510/88 , 55PFK6510/12 , 50PFT6510/12 , 50PFK6510/12 , 50PFH6510/88 , 40PFT6510/12 , 40PFK6510/12 , 32PFK5300/12 , 40PFK5300/12 , 50PFK5300/12 , 55PFT6510/12 . Klik hier om meer artikelnummers te zien Klik hier om minder artikelnummers te tonen

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.