0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips SmartPro Easy-robot piepte en het rode lampje knippert

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips SmartPro Easy-robot piept, stopt en er een rood lampje knippert, is er mogelijk een eenvoudige oplossing. Ontdek hieronder hoe u dit zelf kunt oplossen.

    Een of beide wielen zitten vast

    Als een of beide wielen van uw Philips SmartPro Easy-robot vastzitten, drukt u op de start-/stopknop. Verwijder de pluisjes, haren of draden die zich rond de ophanging van het wiel hebben opgehoopt.

    De robot is opgetild tijdens het schoonmaken

    In dit geval stopt uw Philips SmartPro Easy-robot automatisch met stofzuigen. Plaats het apparaat op de vloer en druk op de start-/stopknop om verder te reinigen.

    De valsensoren zijn vuil

    Maak de valsensoren aan de onderkant van uw Philips SmartPro Easy-robot schoon en verwijder stof of pluisjes. U kunt het schoonmaakborsteltje gebruiken dat bij het apparaat wordt geleverd.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8792/01 , FC8794/01 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.