NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot

    Gepubliceerd op 29 November 2022

    Als u de Air+-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

    Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Air+-app hebt. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.

    Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.

    Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.

    Opmerking:

    U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de Air+-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.