Als u de SmartPro-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.
Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot
Update naar de nieuwste versie van de SmartPro-app
Zorg ervoor dat u altijd de nieuwste softwareversie van de SmartPro-app hebt geïnstalleerd. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.
Plaats uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw Wi-Fi-router
Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.
Zorg ervoor dat uw Wi-Fi-netwerk compatibel is
Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.
Opmerking:
U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de SmartPro-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.
Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.