1
Producten

Robotstofzuiger

GRATIS slimme app, 3-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd, Onzichtbare muur FC8832/01

Problemen oplossen

Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot

Als u de SmartPro-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

Update naar de nieuwste versie van de SmartPro-app

Zorg ervoor dat u altijd de nieuwste softwareversie van de SmartPro-app hebt geïnstalleerd. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.

Plaats uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw Wi-Fi-router

Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.

Zorg ervoor dat uw Wi-Fi-netwerk compatibel is

Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.

Note:

U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de SmartPro-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

Did these steps not solve the issue? Please contact us for further assistance.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8832/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.