1
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    • Philips Shop voordelen:

    • Gratis retourneren

    • Gratis verzending vanaf €20,-

    Producten

    Robotstofzuiger

    GRATIS slimme app, 3-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd, Onzichtbare muur FC8832/01

    Problemen oplossen

    Verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-robot

    Als u de SmartPro-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.

    Update naar de nieuwste versie van de SmartPro-app

    Zorg ervoor dat u altijd de nieuwste softwareversie van de SmartPro-app hebt geïnstalleerd. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.

    Plaats uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw Wi-Fi-router

    Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.

    Zorg ervoor dat uw Wi-Fi-netwerk compatibel is

    Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.

    Opmerking:

    U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de SmartPro-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

    Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8832/01 .

    Niet waar u naar op zoek bent?

    Hebben we uw vraag zo beantwoord?

    Zo niet, neem dan contact met ons op.