Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Air+-app hebt. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.
Als u de Air+-app niet kunt verbinden met uw Philips SmartPro-robot, kan dit verschillende oorzaken hebben. Ontdek onderstaand hoe u dit eenvoudig kunt oplossen.
Zorg ervoor dat u de nieuwste versie van de Air+-app hebt. Werk de app bij via Google Play Store of iOS App Store op uw smartphone of tablet.
Zorg ervoor dat uw Philips SmartPro-robot dicht bij uw router staat, zodat deze een sterk Wi-Fi-signaal kan ontvangen.
Zorg ervoor dat de Wi-Fi-router ingeschakeld en compatibel is. Uw SmartPro-robot is compatibel met een 802.11b/g/n (2,4 GHz) Wi-Fi-netwerk, maar niet met een 802.11a (5 GHz) Wi-Fi-netwerk.
Opmerking:
U kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips-robot starten zonder de Air+-app. Druk op de aan-uitknop op de bovenkant van het apparaat om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.
Hebben deze stappen het probleem niet opgelost? Neem dan contact met ons op voor meer hulp.