1
Producten

Robotstofzuiger

GRATIS slimme app, 3-staps reinigingssysteem, 120 min. gebruikstijd, Onzichtbare muur FC8832/01

Veelgestelde vragen

Ik heb verbindingsproblemen met mijn Philips SmartPro-stofzuiger

Als u een smartphone met Android 6.0.1 hebt, kan het gebeuren dat u de SmartPro-app niet met uw SmartPro Active Connected-robotstofzuiger kunt verbinden. Lees verder voor meer informatie en oplossingen.

Kan de Wi-Fi-configuratie niet voltooien (voor Android 6.0.1)

Het kan gebeuren dat u de SmartPro-app niet met uw SmartPro Active Connected-robotstofzuiger kunt verbinden.

De fout treedt op in stap 3 of 4 van het eenvoudige Wi-Fi-configuratieproces: wanneer u het Wi-Fi-netwerk overschakelt naar 'Philips Setup', kan de SmartPro-app in bepaalde gevallen het Wi-Fi-configuratieproces niet voltooien.

Om dit probleem op te lossen, downloadt u de nieuwste versie van de app. Er is sinds mei 2017 een oplossing geïmplementeerd in de nieuwe versies van de SmartPro-app.

U kunt altijd schoonmaken zonder de app

Let op: u kunt altijd een schoonmaaksessie met uw Philips SmartPro Active-robot beginnen zonder de SmartPro-app. Gebruik de afstandsbediening of druk op de aan-uitknop op de bovenkant van de robot om te beginnen met een gewone schoonmaaksessie.

Zonder de app het is niet mogelijk om gebruik te maken van de meer geavanceerde functies van de app, zoals het inplannen van schoonmaakbeurten, een externe verbinding met uw robot in en buiten het huis en gedetailleerde informatie over schoonmaakbeurten, patronen en onderhoud.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: FC8832/01 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.