Consumenten
Producten

Luchtzuiveraar

Deeltjes-AHAM CADR*: 393, App verbonden, Allergeenmodus AC3259/10

Problemen oplossen

Mijn aangesloten luchtzuiveraar is traag als de app wordt gebruikt om het apparaat op afstand te bedienen

Hier ziet u wat er de oorzaak van kan zijn dat uw aangesloten Philips-luchtzuiveraar traag reageert als u de slimme app gebruikt om het apparaat op afstand te bedienen.

De verbinding is langzaam

Een langzame verbinding zal ertoe leiden dat de aangesloten luchtzuiveraar traag reageert.

De aangesloten luchtzuiveraar is geschikt voor verschillende soorten netwerken met verschillende gegevensoverdrachtssnelheden. De gegevensoverdrachtssnelheid van uw Wi-Fi-netwerk, 3G-/Edge- of 4G/LTE-netwerk beïnvloedt de werking van de slimme app in grote mate.

Hoe sneller de verbinding is, hoe sneller de luchtzuiveraar zal reageren.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AC3259/10 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.