1
Producten

Luchtzuiveraar

Deeltjes-AHAM CADR*: 393, App verbonden, Allergeenmodus AC3259/10

Problemen oplossen

De app van mijn Philips-luchtzuiveraar maakt geen verbinding als ik niet thuis ben

Als de app van uw Philips-luchtzuiveraar bij u thuis niet werkt, ziet u hier wat u kunt doen om het probleem op te lossen.

De app is niet bijgewerkt

Als uw app niet is bijgewerkt, werkt deze mogelijk niet goed.

Zorg ervoor dat de app is bijgewerkt.

De internetverbinding werkt niet goed

Zorg ervoor dat uw telefoon is verbonden met internet.

Netwerkproblemen op het 3G-/4G-netwerk van de smartphone

Als uw smartphone is verbonden met een 3G-/4G-netwerk, kunt u het op een andere locatie nog eens proberen.

De signaalsterkte en gegevensoverdrachtssnelheid van de netwerkserviceprovider kunnen afhankelijk van de tijd en locatie verschillen.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AC3259/10 .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.