NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips-luchtzuiveraar maakt geen verbinding met Wi-Fi in andere kamers

    Gepubliceerd op 2021-07-04

    Als uw Philips-luchtzuiveraar niet kan worden verbonden met het Wi-Fi-netwerk nadat het apparaat is verplaatst naar een andere kamer, zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Lees hier meer.

    Uw luchtzuiveraar valt mogelijk buiten het bereik van de Wi-Fi-router als deze is verplaatst naar een andere kamer. U kunt eventueel de luchtzuiveraar dichter bij de Wi-Fi-router zetten.

    De Wi-Fi-verbinding van uw luchtzuiveraar kan door elektromagnetische storingen of andere storingen worden onderbroken. Houd de luchtzuiveraar uit de buurt van andere elektronische apparaten die voor storing kunnen zorgen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.