NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips Izzy BM5-luidspreker reageert niet.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Het kan zijn dat uw izzy-luidspreker zich in de demomodus bevindt.

    Voor serienummers AJPA1548xxxxxx of later:

    • houd de GROUP-toets ingedrukt en sluit de stekker 15 seconden aan op netspanning om de demomodus uit te schakelen

    Voor serienummers vóór AJPA1548xxxxxx:

    • houd de POWER-toets en de PLAY-toets ingedrukt en sluit de stekker 15 seconden aan op netspanning om de demomodus uit te schakelen Probeer beide scenario's.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.