NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    PROBLEM! PLEASE CONNECT TO COMPUTER melding op de speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    BELANGRIJK! De Philips DMM-software voor dit product is verouderd. Als u DMM blijft gebruiken, download en installeer dan de nieuwste PC-software van de ondersteuningssite van Philips. Deze software bevat een nieuwe versie van Musicmatch Jukebox en Device Manager met nieuwe firmware en verwijdert DMM van het systeem.

    1. Als u Device Manager nog niet hebt geïnstalleerd, volgt u de instructies op het scherm om Device Manager vanaf de Philips-ondersteuningswebsite te installeren.
    2. Sluit uw PSA-speler aan op de computer.
    3. Start Device Manager via Start->Programma's->Nike+Philips PSA220(of PSA250).
      BELANGRIJK: Alle muziek en content op uw PSA worden gewist als u de standaardinstellingen terugzet.
    4. Er wordt een dialoogvenster weergegeven. Klik op Restore (Herstellen) en op OK om de fabrieksinstellingen van het apparaat te herstellen.
    5. Volg alle instructies op het scherm om opnieuw te formatteren en om de terugzetting te voltooien.
    6. Device Manager wordt automatisch gesloten zodra een bericht meldt dat de terugzetting met succes werd voltooid. Verwijder uw PSA-speler op een veilige manier door op het pictogram EJECT HARDWARE (HARDWARE UITWERPEN) te klikken op de taakbalk. Wanneer het bericht “The USB Mass Storage device can now be safely removed from the system” (Het USB-apparaat voor massaopslag kan nu veilig van uw systeem worden verwijderd) wordt weergegeven, klikt u op OK en koppelt u uw PSA-speler los. Zodra de fabrieksinstellingen zijn teruggezet, bevindt uw PSA-speler zich weer in zijn oorspronkelijke staat. U kunt nu opnieuw muzieknummers in het apparaat laden.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.