NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Geen beeld op TV nadat de speler op de ontvanger is aangesloten.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of alle videokabels goed zijn aangesloten. Koppel de videokabels los en sluit ze weer aan om te zien of de ontvanger een videosignaal verzendt.

    • Controleer of u met de afstandsbediening de juiste SOURCE (Bron) hebt geselecteerd. Open het instellingenmenu onder SOURCE (Bron) om te zien of de desbetreffend bron correct is geconfigureerd. Gebruik de volgens de broninstellingen juiste videoverbindingen voor de uitvoer van de videosignalen. Als u naar de radiobron gaat en de frequentieweergave op uw TV ziet, betekent dit dat de videoverbinding in orde is, maar dat de broninstellingen niet correct geconfigureerd zijn.

    • Als het scherm van uw TV nog steeds leeg is, drukt u op de knop INFO om de informatiepagina weer te geven. Controleer of het veld INPUT RESOLUTION (Invoerresolutie) video-invoergegevens bevat. Als dit niet het geval is, betekent dit dat uw speler geen videogegevens naar de ontvanger heeft verzonden.

    • Schakel de ontvanger uit, inclusief alle apparaten die hierop zijn aangesloten. Schakel dan de TV in, vervolgens de speler en als laatste de ontvanger. Controleer of er videobeelden worden weergegeven op de TV.

    • Vraag bij het servicecentrum na of er een update voor de ontvanger beschikbaar is die het probleem oplost indien geen van de bovenstaande stappen effect heeft.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.