NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb geen toegang tot de functies van BD-Live op mijn speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Probleem met de netwerkverbinding of netwerkinstellingen

    • Controleer of de Blu-ray-speler is aangesloten op het netwerk/internet (Ethernet-verbinding).
    • Controleer of de netwerkkabel goed is aangesloten en of de router is ingeschakeld.
    • Stel het netwerk opnieuw in (menu Setting (Instellingen) > [Advance Setup] (Geavanceerde instellingen) > Network).

    Niet genoeg ruimte in de lokale opslag

    • Wis of formatteer de lokale opslag (menu Setting (Instellingen) > [Advance Setup] (Geavanceerde instellingen) > [Clear Local Storage] (Lokale opslag wissen))

    Opmerking: wanneer u de lokale opslag wist, zijn eerdere downloads van BD-Live niet meer beschikbaar.

    De Blu-ray Disc beschikt niet over de functie BD-Live

    • De functie BD-Live is alleen geschikt voor bepaalde Blu-ray Discs. Raadpleeg de hoes van de disc of kijk op internet voor deze informatie.
    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.