NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips draagbare-speler heeft geen stroom.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Mogelijk is de voedingsadapter niet juist aangesloten.

      • Controleer of de netstroomadapter op de juiste manier is aangesloten.
    • Mogelijk mankeert er iets aan het stopcontact.

      • Controleer of het stopcontract werkt door er een ander apparaat op aan te sluiten.
    • De ingebouwde batterij is mogelijk leeg.

      • Zet de stroomschakelaar in de positie OFF (Uit) en sluit vervolgens de netstroomadapter aan om de speler op te laden.
    • Mogelijk is de autoadapter niet juist aangesloten.

      • Controleer de aansluiting van de autoadapter. Zorg dat de uitgangsspanning van het aansluitingspunt in de auto 12 V is.
    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.