0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe vind ik de herstelmodus op mijn Philips KEY-speler?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Wanneer u de toepassing Firmware Manager (Firmware-beheer) opstart kan deze u vragen in de herstelmodus te gaan. Er kunnen twee redenen zijn waarom dit gebeurt:

    1. De firmware die nu op uw speler zit is meer dan één generatie ouder dan de firmware in de toepassing Firmware Manager (Firmware-beheer). In dat geval moet u in de herstelmodus gaan om de firmware te kunnen upgraden. (Maak een reservekopie van alle bestanden voordat u in de herstelmodus gaat).

    2. Het apparaat reageert niet meer wanneer één van de toetsen wordt ingedrukt. Indien zo'n vastloper optreedt, moet u in de herstelmodus gaan zodat uw computer de speler kan herkennen.

    In beide gevallen moet u de volgende stappen uitvoeren om in de herstelmodus te gaan.

    • Koppel uw speler los.
    • Houd de toets Play/Pause ingedrukt en sluit de speler onmiddellijk aan op de USB-poort van de computer.
    • Houd de toets Play/Pause ingedrukt totdat het volgende scherm verschijnt.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: KEY013/00 , KEY015/00 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.