NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Philips PhotoFrame maakt geen verbinding met WiFi.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Controleer of de SSID, het IP-adres en de WEP-sleutel of de WPA-sleutel overeenkomen met de instellingen van uw thuisnetwerk. Probeer de SSID op uw router te wijzigen in een meer unieke naam om ervoor te zorgen dat de router wordt herkend

    • Wijzig de kanaalinstelling van uw thuisnetwerk op de router

    • Probeer een WPA-sleutel in plaats van een WEP-sleutel te gebruiken op uw router

    • Controleer of uw router over een turbomodus beschikt. Schakel deze functie uit als die beschikbaar is op uw router

    Als u nog steeds geen verbinding kunt maken, klik dan op Neem contact met ons op voor assistentie van een Consumer Care-medewerker.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.