0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoeveel bandbreedte heb ik nodig voor streamen?

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    De kwaliteit van de gestreamde inhoud is rechtstreeks afhankelijk van de beschikbare bandbreedte van uw thuisnetwerk.

    Als de inhoud van slechte kwaliteit is, moet u mogelijk regelmatig stoppen en de inhoud bufferen.

    Zorg daarnaast voor het volgende:

    • Uw SoundBar is met een netwerkkabel aangesloten op de router (hiermee bespaart u bandbreedte in het thuisnetwerk).

    • Het Wi-Fi-signaal is sterk.

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: CSS5123/12 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.