Consumenten
Producten

Veelgestelde vragen

De datastroom van mijn bestanden stopt soms tijdens streamen van het internet.

  • Mogelijk biedt uw ISP onvoldoende verwerkingscapaciteit - meestal is voor streamen 128 kb/s vereist. Als dit minder is, leidt dat tot onderbrekingen in de datatoevoer. Probeer dezelfde service op de PC te streamen. Als u dezelfde onderbrekingen ervaart, ligt het probleem ofwel bij uw breedbandprovider of bij de muziekservice-provider.

  • Mogelijk zijn er te veel luisteraars tegelijk bezig op de muziek-/videoservice waar u verbinding mee hebt. Probeer een andere service van een andere provider en kijk of u daar dezelfde onderbrekingen ervaart. Als dat het geval is, ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij uw breedbandprovider. Als de andere service wel correct afspeelt, was het mogelijk te druk bij de eerste service-provider en had de kwaliteit van het streamen daar onder te leiden.

  • Mogelijk moet u langer op het streamen van een video/afbeelding wachten als op de achtergrond wordt gebufferd.

  • Als u op de PC zonder problemen kunt streamen en alle muziekservices van tijd tot tijd wegvallen, hebt u mogelijk een niet goed aangesloten netwerkkabel tussen de Streamium en de gatewayrouter. De meegeleverde kabel is een CAT 5-netwerkkabel. Als u een CAT 3-kabel (ouder) gebruikt, kan dit problemen geven.

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: MX6000I/22S .

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.