NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Geen computers beschikbaar in PC Link op de Philips HCS.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • Voor het van internet streamen van media wordt standaard HTTP-poort 80 gebruikt. Zorg dus dat deze poort voor uitgaand verkeer openstaat (als u vanaf de PC op internet kunt komen, is alles in orde). Voor bedrijfsnetwerken hebt u mogelijk de hulp van uw LAN-beheerder nodig om de juiste opties in te kunnen stellen.

    • Als er zich een firewall bevindt tussen de Streamium en de PC, moet u om PC Link te kunnen gebruiken de poorten 42951 TCP en 42591 UDP inschakelen/openen. Het oorspronkelijke detectieprotocol voert een UDP-broadcast uit vanaf poort 42591, dus elk apparaat of programma dat de broadcast blokkeert, wekt de indruk dat er zich geen PC Link-servers op het netwerk bevinden.

    • Controleer of de PC op hetzelfde netwerk is aangesloten als waarop de Philips Media Manager is gestart. In het systeemvak wordt een pictogram weergegeven. Druk op de afstandsbediening op de knop PC LINK en de eenheid zal de PC weer doorzoeken.

    • Als er een proxy is vereist, moet u de netwerkconfiguratie controleren. Dubbelklik op het pictogram van de Philips Media Manager en ga naar Settings > Network (Instellingen > Netwerk). Ook kunt u zo nodig de Philips Media Manager compleet verwijderen en opnieuw installeren.

    • Start als het probleem aanhoudt de computer, de netwerkrouter en de set opnieuw op.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.