NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Mijn Streamium maakt geen verbing met het netwerk.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Als u de Streamium op de gatewayrouter hebt aangesloten en nog steeds dit bericht krijgt, moet u bij de netwerkinstellingen een aantal opties wijzigen.

    In de gids Getting Started (Aan de slag) vindt u stapsgewijze aanwijzingen voor het tot stand brengen van een verbinding. Mogelijk moet u contact opnemen met uw internetaanbieder en vragen om de DHCP-instellingen en of uw MAC-adres aan een IP-nummer moet worden gekoppeld. Ook is het mogelijk dat u opties voor een proxy of voor DNS met een statisch IP-adres moet instellen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.