NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Wanneer ik probeer te projecteren met Wi-Fi MediaConnect, wordt er een bericht weergegeven dat er geen compatibele TV aanwezig is in mijn netwerk. Hoe los ik dit op?

    Gepubliceerd op 2019-09-10
    • Zorg ervoor dat uw TV is ingeschakeld en op uw thuisnetwerk is aangesloten. Raadpleeg de Snelstartgids van de adapter voor informatie over het instellen van uw WiFi USB-adapter en draadloos netwerk.

    • Controleer of uw PC is aangesloten op hetzelfde netwerk als uw TV. U kunt dit doen door het IP-adres van beide apparaten te controleren.
      De eerste drie cijfers moeten hetzelfde zijn: bijv. PC (192.168.1.10) TV (192.168.1.12).

    • De instelling “Show PC media files” (PC-mediabestanden weergeven) in het menu “Network settings” (Netwerkinstellingen) moet zijn ingesteld op “ON” (Aan), anders is de TV niet zichtbaar in het netwerk.

    • Als uw PC een firewallprogramma uitvoert, controleer dan of uw firewall toestaat dat “Wi-Fi MediaConnect” gegevens via het netwerk verstuurt en ontvangt. Raadpleeg uw firewalldocumentatie voor meer informatie.

    • Nadat u uw TV en PC op uw netwerk hebt aangesloten, wacht u een minuut voor u begint met projecteren.
      Het kan even duren om verbinding te maken.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.