NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik begrijp niet hoe ik verbinding moet maken met mijn thuisnetwerk

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Voor een draadloos thuisnetwerk hebt u een internetverbinding, een draadloze router of draadloos toegangspunt en minimaal één PC nodig.

    De router wordt weergegeven met een bepaalde naam (SSID). Wanneer u naar een netwerk zoekt, ziet u mogelijk meerdere namen. Deze kunnen van uw eigen router zijn of van routers in naburige huizen of appartementen.

    In de lijst kiest u de router waarvan u zeker weet dat die van u is.

    U moet mogelijk het wachtwoord invoeren dat u voor uw router hebt ingesteld (raadpleeg de gebruikershandleiding van uw router). Als uw netwerk niet wordt weergegeven, controleer dan of de draadloze functie is ingeschakeld.

    Als het netwerk buiten bereik is, probeer dan de router te verplaatsen. Als u wegens storingen geen goede verbinding krijgt, gebruik dan u een vaste verbinding (UTP-kabel) tussen de TV en de router.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.