NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Hoe kan ik problemen met de beeldkwaliteit op één kanaal of enkele kanalen van mijn TV verbeteren en oplossen?

    Gepubliceerd op 2019-09-04

    Als de beeldkwaliteit niet goed is op slechts één of enkele kanalen dan ligt het probleem aan de ontvangst of de uitzendkwaliteit van deze kanalen.

    • Verfijn de afstemming van het kanaal/de kanalen. Het verfijnen van de afstemming kan nuttig zijn als de frequentie enigszins is verschoven of wanneer er storing met een andere frequentie optreedt.

    • Druk op de knop 'MENU TV' op de afstandsbediening. Het hoofdmenu wordt weergegeven. Als het menu niet wordt weergegeven, drukt u eerst op de knop A/D.

    • Selecteer INSTALLATION (Installatie) en druk op de cursor naar rechts. Het installatiemenu wordt weergegeven.

    • Selecteer MANUAL STORE (Handmatig opslaan) en druk op de cursor naar rechts. Het menu voor handmatig opslaan wordt weergegeven.

    • Selecteer FINE TUNE (Fijnafstemming) en druk op de cursor naar links/rechts om de fijnafstemming van het programma te starten.

    • Selecteer STORE (Vastleggen) als u de (afgestemde) frequentie wilt vastleggen onder het huidige kanaalnummer.

    • Druk op de cursor naar rechts.

    • Druk op de knop 'i+'om hetmenu te verlaten.

    • De ontvangst van digitale kanalen testen:

    • Druk op 'DIGITAL MENU' op de afstandsbediening van de TV. Het menu SETUP (Instellen) wordt weergegeven. Als het menu niet verschijnt: druk op de knop A/D en druk dan op DIGITAL MENU.

    • Selecteer INSTALLATION (Installatie) en druk op de cursor naar rechts. Het installatiemenu wordt weergegeven.

    • Selecteer TEST RECEPTION (Ontvangst testen) en druk op de cursor naar rechts. Het menu voor het testen van de ontvangst wordt weergegeven.

    • Voer de frequentie in van het kanaal met de slechte ontvangst. Er wordt een bericht weergegeven.

    • Volg de aanwijzingen op het scherm.

    • Druk op DIGITAL MENU om het menu te verlaten.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.