NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Apparaat reageert niet op de Prestigo-afstandsbediening.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Het probleem kan optreden in de volgende situaties:

    Controleer of de knoppen die u indrukt beschikbaar zijn op de originele afstandsbediening van het apparaat.

    Als er knoppen ontbreken, kunt u deze toevoegen.
    Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 4.7 ‘Knoppen opnieuw configureren’ of hoofdstuk 4.7.1 ‘Knoppen toevoegen’.

    Verkeerde apparaat geselecteerd in het scherm Home.

    • Zorg ervoor dat het apparaat dat u wilt bedienen is geselecteerd op het scherm Home. Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 3.1 'Apparaten selecteren'.

    De batterij is bijna leeg.

    • Laad de batterij op. Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 2.1 'De batterij opladen'.
      Richt de afstandsbediening op het apparaat en zorg ervoor dat er zich geen obstakels bevinden tussen de afstandsbediening en het apparaat.

    De batterij is bijna op (de batterij kan niet meer worden opgeladen).

    • Vervang de batterij. Raadpleeg hiervoor hoofdstuk 7.2.2 'De batterij vervangen'.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.