NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik heb geen oorspronkelijke afstandsbediening voor de Prestigo-setup.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructies te volgen:

    U kunt het apparaat toevoegen via de functionaliteit ‘Automatically Detect’ (Automatisch herkennen). Klik op de koppeling 'I don’t have a working remote' (Ik heb geen werkende afstandsbediening) in stap 2 van de wizard Add device (Apparaat toevoegen).

    Als u een fout of verkeerde beslissing hebt gemaakt in een van de stappen van deze modus, rondt u eerst het toevoegen van het apparaat af en verwijdert u het apparaat nadien. Probeer nu het apparaat opnieuw toe te voegen.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.