NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Sommige apparaten die met de Configo zijn verbonden schakelen niet naar de juiste bron.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructies te volgen:

    Met de Help-functionaliteit van Prestigo kunt u deze specifieke ingang toevoegen aan de actielijst (macro) voor uw activiteit die wordt afgespeeld wanneer u deze activiteit start.

    -of-

    Pas met Configo handmatig de actielijst voor de activiteit aan.

    Start Configo, selecteer de activiteit en druk op ‘Edit’ (Bewerken). Klik op het volgende scherm op de knop ‘Advanced’ (Geavanceerd). Nu kunt u de knop voor de juiste ingang toevoegen aan de actielijst die wordt afgespeeld wanneer u deze activiteit start.

    -of-

    Voor sommige apparaten moet een opdracht een langere periode worden verzonden (knop lang ingedrukt houden). U kunt dit in een actielijst voor een activiteit simuleren door de activiteit in Configo te selecteren. Klik vervolgens op de knop ‘Advanced’ (Geavanceerd).
    Klik met de rechtermuisknop op de invoeropdracht en selecteer ‘Details’. Verleng de duur van het signaal naar behoefte.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.