NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De aan-uitknop werkt niet voor een apparaat dat is herkend.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    U kunt het probleem verhelpen door de onderstaande instructies te volgen:

    Met de knop ‘Help’ op de Prestigo kunt u de oorspronkelijk herkende databaseoptie testen en herstellen. Als de aan-uitknop nog steeds niet werkt, kunt u deze knop altijd kopiëren via Configo.

    Opmerking: als u deze knop via Configo kopieert, gaat de oorspronkelijk herkende database-informatie verloren. Als u deze knop opnieuw wilt herstellen met de ‘Help’-functionaliteit van Prestigo, verwijdert u het apparaat en voegt u het opnieuw toe.

    Chat met ons (rechterbovenhoek), bel Consumer Support of neem contact op met uw dealer als het probleem niet wordt verholpen met de bovenstaande oplossingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.