NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Ik zie een pictogram van een kruis op mijn Philips-speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18
    • De disc kan stuk zijn

      • Probeer een andere disc
    • De disc ligt niet goed in de lade

      • Zorg ervoor dat u de disc juist plaatst. Als de disc een etiket heeft, moet u de disc met het etiket naar boven in de lade plaatsen, aan dezelfde kant als het LCD-display.
    • De disc is vuil

      • Gebruik een zachte doek om de disc schoon te maken. Veeg in een rechte lijn van het midden van de disc naar de buitenrand.
    • U gebruikt mogelijk een DualDisc of Flip Disc die niet voldoet aan de digitale audio-CD-standaard

    • Sommige muzieklabels hebben onlangs de DualDisc voor vooraf opgenomen audio- en video-content op de markt gebracht. Op een DualDisc staat aan de ene zijde DVD-content en aan de andere zijde audio-content. De zijde met de digitale audiocontent voldoet echter niet aan de technische vereisten van de digitale audio-CD-standaard. Daarom is het niet toegestaan dat een DualDisc het CD-logo draagt. De DVD- en CD-spelers en de discstations van Philips voldoen aan alle CD-vereisten en herkennen de DualDisc dus mogelijk niet. Als u DualDisc toch probeert te gebruiken, leidt dit tot problemen bij het afspelen. Ook komt de disc mogelijk vast te zitten in de lade of het station.

    De videocontent op de DVD-zijde van de DualDisc kan wel worden afgespeeld in DVD-spelers en DVD-stations van Philips. Schijfstations en DVD-spelers van Philips ondersteunen geen audio-DVD en kunnen de audio-content op de DVD-zijde van een DualDisc niet afspelen.

    Philips onderzoekt DualDisc verder en houdt u op de hoogte van verdere ontwikkelingen.

    Contact opnemen met Philips

    We helpen u graag verder.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.