NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Slecht- of geen geluid op mijn Philips-speler.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Probeer het volgende:

    • Blijf uit de buurt van magnetische velden, zoals een mobiele telefoon. Een magnetisch veld kan interferentie veroorzaken.
    • Als u via een hoofdtelefoon luistert, gebruik de hoofdtelefoon dan volgens de instructies van de fabrikant
    • Controleer of de kabels (indien van toepassing) goed zijn aangesloten
    • Gebruik alleen CD's van goede kwaliteit zonder achtergrondgeluid. Probeer een andere disc af te spelen om te controleren of het geluid beter is.

    Neem contact op met de klantenservice van Philips als het probleem zich blijft voordoen.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.