NL
EN
0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    De RUSH-speler is vergrendeld en geblokkeerd in de spraakmodus.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Volg de volgende instructies op om de nieuwste firmware bij te werken en te downloaden naar de digitale RUSH-audiospeler.

    1. Ga naar de supportsite, voer het typenummer in en download vervolgens het gecomprimeerde bestand onder Firmware upgrade - software naar een tijdelijke map op de PC.

    2. Pak het gecomprimeerde bestand uit.

    3.Verwijder het bestaande stuurprogramma onder Start > Programma's > Philips RUSH Audio Player (64 MB) of Philips RUSH Audio Player (128 MB) > Verwijderen.

    1. Start de computer opnieuw op.

    2. Voer het toepassingsbestand setup.exe uit om het stuurprogramma opnieuw te installeren.

    3. Klik op NEXT (VOLGENDE) om door te gaan en op YES (JA) om de gebruikersvoorwaarden te accepteren zodat de installatie kan worden voltooid.

    4. Klik op Recovery (Herstellen) onder Start > Programma's > Philips RUSH Audio player (64MB) of Philips RUSH Audio player (128MB).

    5. De computer vraagt u de RUSH-speler aan te sluiten.

    6. Verwijder de batterij uit het batterijvak van de RUSH-speler.

    7. Sluit de PSA-speler op de PC aan.

    8. Houd de toets PLAY (AFSPELEN) ingedrukt terwijl u een nieuwe batterij in de speler plaatst. Houd de toets PLAY (AFSPELEN) ongeveer 5 seconden ingedrukt.

    9. Er wordt een upgradescherm weergegeven. Schakel het selectievakje QUICK DOWNLOAD (SNEL DOWNLOADEN) uit en klik op START om de firmware van het apparaat bij te werken.

    10. Zorg ervoor dat de speler niet wordt onderbroken of losgekoppeld van de computer terwijl de firmware wordt bijgewerkt.

    11. Zodra het herstelproces is voltooid, kunt u op het verwijderingssymbool klikken in de taakbalk om de speler te stoppen en uit te werpen. Wanneer er een bericht verschijnt waarin wordt gemeld dat u het USB-apparaat nu veilig kunt verwijderen, klikt u op OK.

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.