Consumenten
Producten

Audiospeler met flashgeheugen

256 MB* KEY013/00

Problemen oplossen

Slecht geluid of geen geluid op mijn Philips KEY-speler.

Het probleem van de slechte geluidskwaliteit of het ontbreken van geluid kan de volgende oorzaken hebben:

  • Het apparaat kan in de pauzestand staan. Als dat zo is, schakel dan de pauzestand uit door opnieuw op Play te drukken.
  • De aansluitingen van de hoofdtelefoon zitten los of de plug van de hoofdtelefoon is vuil. Controleer en reinig de aansluitingen.
  • Het volume staat te laag. Als dat zo is, pas dan het geluidsniveau aan.
  • Houd de set uit de buurt van mobiele telefoons

De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: KEY013/00 , KEY015/00 , KEY004/00 , KEY006/00 , KEY003/00 . meer minder

Niet waar u naar op zoek bent?

Hebben we uw vraag zo beantwoord?

Zo niet, neem dan contact met ons op.