0

Winkelwagen

Er bevinden zich momenteel geen artikelen in uw winkelmandje.

    Philips-ondersteuning

    Zoemer geluid terwijl ik radio heb ingesteld als alarmbron.

    Gepubliceerd op 2017-08-18

    Soms hoort u mogelijk de zoemer als het signaal van de geselecteerde radiozender niet sterk genoeg is.

    We raden u aan een van de volgende dingen te doen om dit probleem op te lossen:

    1. Selecteer een andere radiozender met een sterker signaal. U zult de zoemer dan zelden horen.
    2. Druk op de knop ALARM RESET als het alarm afgaat

    De informatie op deze pagina is van toepassing op de volgende modellen: AJ3231/05 , AJ3231/12 .

    Hebt u een andere vraag?

    Ontdek alle ondersteuningsopties van Philips

    Terug naar boven

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    Terug naar boven

    U kunt onze website het beste bekijken met de nieuwste versie van Microsoft Edge, Google Chrome of Firefox.